Sariiannee Swwetbaby Yani kuzenim oldu çok memnun kaldı hiç tıkanıklık olmadı onda. Ben nefes alamıyorum belki yine ameliyat olabilirmiş 🥺🥺Ki olmam kolay değil. İyi düşün bence
Swwetbaby Sariiannee ya zaten sorun şu o kadar acı cekeceksin Belkı çocuğuna rahat yaklasanayacaksin aylarca sonra bir anda bir darbe alırsa ben bebeğimi yanımda uyutiyirm kafası falan çarpar diye korkuyirm en çok. Sürekli ağzıma bir şeyler yedirmek için geliyor falan hangi birini kisitlayacagim
cicekbahcem Swwetbaby Yani vae ama yinede güzel mi güzel,kimse anlamıyor çünkü sadece kemerim alındı , benim burnum yandan kötüydü o düzeldi doğal oldu. Revizyon gerekirmi kesinlikle ama nefes almam halada sıkıntılı
Papatya41 Swwetbaby bebeğim yokken olmuştum bir hafta bile geçmedi işe başladım hiç bir sıkıntı olmamıştı çok memnun kalmıştım hastaneden doktorumdan
Papatya41 Swwetbaby öyle gerçekten dişim agrıyor doktora gidicem ama emziriyorum diye bir türlü gidemiyorum 6 ay dolunca artık