Koalina ya gecen sene yasak olmasina rağmen millet apartman içinde, akrabalar arasında iftara gitti yaaa.
2 yıldır virüs başımızda devlet rahat birakti olmadı, sıktı olmadi. Yani devletin getirdiği kisitlamalar bir işe yaramıyorsa yine bunda devleti suçlayan akla şaşarım. Gördüler bizim insanimizdan bişey olmayacağını. Korana olan aileyi evdemisiniz diye her gün aranacak emri veren devlet biliyor bizim milletin herseyi yapacağını. Bugün en en kati kisitlamalari getirsin yine bitmeyeeeceeeekkkkkkk