Mervenis Ne yapsınlar mesela Çin’deki gibi döve döve karantinaya soksun evlere mühür mü vursun ? Allah aşkına bizim insanımız salak önce bunu kabul edelim bi. Adamlar afedersiniz ama mabadını yırttı maske mesafe hijyen diye ama bizim asalak insanlarımız maskeyi koluna takıp geziyor, karantinadayken evden kaçıyor ne yapsın bu devlet anlamadım ki. Ülkeyi kapatsa suç kapatmasa suç. Hükümetten gram haz almayan bir insanım destekliyor sanmayın ama insanlar önce kendi sağlığını düşünmek zorunda kimse kimseye zorla iş yaptıramaz. Maske takmak zorunlu diyorsun adamlar şikayet ederim anayasada bu yok diyor napicaksin buna şimdi ?