elifiii harika bir bilgi ya çok teşekkür ederim 🌺 size de başınız sağolsun çok üzüldüm 😢 benim oğlum da doğduğu ilk günden itibaren 50 güne yakin emmedi hiç. Sonra bir gece emmeye başladı. O yüzden biraz da emzirmek istiyorum emmedigi gunler çok ağladım gelen gereksiz komşular emziremedigim için çok konuşmuştu. Ama sanirim o kendini hazır hissedene kadar emzirecegim. Çok sağolun 🌸