MGYE Etraf kendi işine baksın. Bazı şeylerin bilimsel sebepleri vardır.. 18-24 ay arası yenidoğandan daha fazla emmek ister bebekler, cunku bu aylardan sonra yavas yavas anneden bagımsızlasma ve br birey oldugunu kavramaya baslar. ayrısma öncesi yapışma evresidir. gündüz bol bol siz emzirmeyi teklif edin, sık sık duygulardan bahsedin. diğer insanları boş verin. Ek gıdasını aksatmadan ( öğün saatlerine özen göstererek ) emzirebilirsiniz. Onun dısında zaten belli bir aydan sonra aktivitelerartacak, kendi kendine oyun oynayacak ve emmeler günde 3-4’ten 1-2 ye düsecek sonra da bitecek. Emzirme olayı bebeğinizle gelen bir durum o yüzden bunun sonlanmasını ( ekstrem durumlar haric) bebek karar vermeli. Oglum 34 ay emdi ( son aylar 1-2 kere bir fırt seklindeydi) , bazı aylar hiç bırakmayacak galiba diyordum , bazen bunaldım yoruldum ama onun istediği gibi bitti. Ve bitirdiği günün son gün oldugunu bilmeden emziriyorsunuz insanın içi buruluyor, değişik bir duygu. O yüzden akısına bırakın, bol bol emzirin.