Fenty Deletedmom99886 Her şeyin fazlası zarar güzel saklayın, gün içinde 2 3 tane yeterli olur bence.
serebro Deletedmom99886 herhalde bu dönem mandalina delisi oluyorlar. Benim oğlum da limon portakal görse bile “mandalinaaa” diye bağırıyor. 2 taneden fazla vermiyorum ben
Deletedmom99886 lanadelmiyav Evet ama çikolata yahut paketli gıdalar kısaca rafine şeker tüketmiyor bende kıyamıyorum meyveden hurmadan vs alsın diyordum ama abarttı 😀 2 gündür azalttık ama :)
Epifenomen-gkc Deletedmom99886 benim kızım 14.5 aylık bir oturuşta 6 tane yiyo maşallah çok seviyor hiç vi sıkıntı yaşamadık. Ama bir dilim portakal yese hemen pişik olur yüzü kabarır portakal anında dokunuyor mandalina gözle görülür bir şekilde dokunmadı hiç
NiIara Deletedmom99886 pisik olur🥺 benim kizim rengini gorunce cildirip verene kadar agliyor cok seviyolar ya mandalina portakal😂😂
Slyshn Deletedmom99886 ay yerim ya gözümün önüne geldi çok şeker maşallah kuzuya 🧿🧿🧿 c vitamini istiyor demekki çocuk bırak yesin annesi belki pişik yapabilir fazlası
Deletedmom99886 Slyshn Teşekkür ederiz 😇 Pişikten korktum bende olmadı ama kestik gene de az yiyor 2 gündür ☺️
Bualemdeyeniyim Deletedmom99886 17.aya girecek bi ara gercekten cok yiyordu günde 4-5 tane. İstiyodu😁 aonra bıraktı 😁