Merhaba 18 aylık mandalinaları alıp saklanıp yiyor neden alıp kaçıp saklanıp yiyor anlamıyorum ben zaten ona veriyorum, soymasını da öğrenmiş kuytu köşede soyup yiyor, her yer mandalina kabuğu onun izinden buluyorum nerede olduğunu 😂 Elinden alacağım diye hepsini ağzına sokup yiyor, bugün 5-6 tane yemiştir, bu kadar asidik meyvenin zararı olur mu, bileniniz var mı?