yerlersenietipuf Kizlar test yaptım pozitif çıktı ama emin olmak için sağlık ocağina gidip kan vericem sabah erken mi gitmem gerek randevu sadece 11 de varmış aldım ama aç mi gitmem gerek tok mu sabah erken mi gitmeliyim
Deletedmom_72 yerlersenietipuf Aç tok farketmiyor erkenden gidersen öğleden sonra hemen çıkıyor tahlil
Purpura26 yerlersenietipuf Bizim burda sabah 9-11 arasında alıyorlar sadece. Görevli biri hastaneye götürüyormuş kanları. Bence siz yine de biraz erken gidin. 10:30 gibi
yerlersenietipuf Deletedmom_72 Purpura26 Aybuke peki kizlar sonuç çıktığında kaç haftalık olduğu falan da belli olur mu
Purpura26 yerlersenietipuf Yok canım son adet tarihini sorup ona göre hesaplıyorlar. Adetin gecikti mi?
yerlersenietipuf Purpura26 evet 10 gün geçti bugün 2 test yaptım pozitif. Yinede bı kan veriyim dedim tam emin olmak için
Purpura26 yerlersenietipuf Yine kan sonucuna bak ama 10 gün geçtiyse kese de gözükür muhtemelen. Testte de çok net çıkmıştır zaten
Sakine38 yerlersenietipuf inşallah benim de 9 gün oldu geceli yarın 10 gün olcak güzel sonuçlara inşallah 🙏🙏
Keremim27 yerlersenietipuf canım bende bugün test yaptım pozitif çıktı garanti olsun diye yarın 9da gidicem kan tahlili için senin ilk çocuğun mu ?
Keremim27 yerlersenietipuf canım bende bugün test yaptım pozitif çıktı garanti olsun diye yarın 9da gidicem kan tahlili için senin ilk çocuğun mu ?
eminemre99 Keremim27 maşallah sana canım Allah’ım hayırlısino versin inşallah bizde iminciui düşünüyoruz bakalım Allah’ım ne zan kısmet eder kan verdin mi canım bizde korunmayı bıraktım bakalm