Aylnemir ben 23 yaşındayım bende üfürüm var doğuştan arada bir çarpıntı, 2 kere geçirdiğim kalp depresyonu dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım. Bebeğim 10 aylık doğuştan üfürümü var çok şükür bi sıkıntı yaşamadık 1 yaşta kontrolümüz var doktor geçici de olabilir kalıcı da 1 yaşta belli olur dedi