Masum ufurumse sikinti olacagini zannetmiyorum benim kizimda da vardi 2 yasina kadar doktorumuzun soyledigi tarihlerde ekg eko cektirdik her defasinda biraz daha kapandi suan 5 yasinda hic bir sikinti yok tamamen kapandi. Ekg ve eko cekilirken beeginizi sakin tutmaya calisin mutlaka yaninda siz olun ben yaptirirken bi anne ben giremem demisti esi girmisti odaya bebegi tutmak icin bebek daha cok korkmustu hemsire annesine k8zmisti sen iceri gir bebek daha sakin durur diye sen sakin ol bebekte sakin olsun karnini doyur altini temizle cok uzun surmuyo zaten aglamamasi lazim bebegim eko cekilirken baskada bisey yok. Bide bisey sormak istiyorum bebeginiz aglarken tikanip morariyomu?