sngl11 Duruduygu doktorum 20 günden sonra kullanabilirsin demişti artık kullanmak zorundayım onsuz olmuyor 🙈
Pinkbery sngl11 4bucuk kilo bebek dogurdum sanki karın kısmım dışarı çıktı🥺 okdr buyuktuki karnım sarkar diye cok korkuyorum🤧🤧 şuan 8 aylık gobegm tamamen gitmedi ama kiloda var tabi.
Ilk-rana sngl11 hiç korkma zamanla geçiyo brnim ikinci sezeryanım iki hamileliğimdede 50 kiloyla hamile kalıp 30 kilo almıştım zamanla kiloda göbekde kalmıyo ilk kızımda geri 50 kilo ile göbeksiz fit vucuduma geri dönmüştüm bundada 18 gün oldu daha duruyo zamanla inecek rahmin kocaman oldu o toparlancak organların geri kendi yerlerine dönecek zamana ihtiyacı var bünyeden bünyeye değişir bu zaman ama eninde sonunda toplancak yani 😉
1-Prensesannesi Üç ay oldu ama hala göbek 6 aylık gibi hiçte gideceğe benzemiyor ve acayip moralimi bozuyor hiç bi kıyafetim olmuyor, herkes 6. Aydan sonra gider diyor umarum öyle olur 🤦🏻♀️
sngl11 Ilk-rana aslında bende öyle düşünüyordum ama bunları duydukça insan korkuyor sizin kaç ay sürmüştü peki karnınızın toparlanması
Ilk-rana sngl11 4-6 ay arası inmeye başlamıştı yavaş yavaş normal kıyafetlerimi giymeye başlamıştım sarkıklığın toplanması 1 yıl kadar sürdü 1 yıl sonra herşey normale dönmüştü
Ilk-rana sngl11 bişey söyleyim tek derdimiz göbek olsun bence çok takılma illaki gider sağlımız çocuğumuz sağlığı yerinde olsun benim bu doğumumda bunu hiç düşünmeye vaktim olmadı kızım sarılıktan iki kere hastanede yattı o arada mama verdiler sütüm kesildi şuan sütüm gelsin diye herşeyi yapıyorum herşeyi yiyorum kilo alıyorum Rabbim yine beter dert vermesin bunada şükür ama çok takılma bence oda geçer kendine hiç sitres yapma böylede güzelsin çünkü sen bir annesin sen bebeğin cennet kokuyosunuz öyle düşün zamana bırak o göbek eninde sonunda gidicek 😊
Ezgi_Nisan Rumuz doktorum owli markayı önerdi. Sabah uyandığımda takıyordum ne kadar dıkı takabilirsem o kadar. Öğlen 2-3 gibi artık daralıp çıkartıyordum. Şimdi gün içinde takıyorum ama o kadar uzunsüreli olmuyor. Korseyi öıkarınca bile karnım bi sıkı oluyo sonra salıyoe kendini. Daha düzenli takabilsem bence daha faydalı olacak ama yapamıyorum😅
sngl11 Ezgi_Nisan ben de bu yüzden geç mi kaldım acaba diye düşünüyorum 25 günü geçmişti galiba benim taktığım zaman
Sevgi1 sngl11 aha ben çok komik göbek bugün daha az şişman gibi ama şiş içi sert basınca çok cirkin valla