Rumuz doktorum owli markayı önerdi. Sabah uyandığımda takıyordum ne kadar dıkı takabilirsem o kadar. Öğlen 2-3 gibi artık daralıp çıkartıyordum. Şimdi gün içinde takıyorum ama o kadar uzunsüreli olmuyor. Korseyi öıkarınca bile karnım bi sıkı oluyo sonra salıyoe kendini. Daha düzenli takabilsem bence daha faydalı olacak ama yapamıyorum😅