Aptamil den çok memnun kalmıştım ben. İlk hipp aldık tadını sevmedi içmedi. Aptamile bayıldı bir de bebivita yı sevmişti kızım.Bebelac da çok methedildi onu da aldım içmek istemedi sevmedi. Halbuki tat olarak birbirlerine çok yakınlar sadece hipp şekersizdi diğerlerinde maalesef şeker bariz var. Tatlarını nasıl ayırıyor anlamıyorum 🤷🏼♀️