FiltreKahve ben 3 ana öğün,1 ara öğün + emzirme olarak ilerliyorum. Şimdi 16 aylık, yeni yeni öğünlerin hepsini yiyor.
Aslında düşününce başka ara öğünleri de oluyor kuru meyve falan ama genelde ben yemeğin üstüne doymadı gibi geliyor kuru meyve, meyve ya da yoğurt yediriyorum