FiltreKahve canım benim benimkiler düzeltlmiş 12,5 aylıklar ama o dönemlerdeki programı söyliyim. Hoş hala aynı. Sabah ilk kalktıkları gibi mama. 2,5 saat sonra kahvaltı. Yumurta sarısı, 1 tk labne, 1çk pekmez, bebe bisküvili muz. Öğlen sebze püresi ya da çorba. İkindi vakti meyve saati. Sonrasında mama. Akşam yatarken muhallebi ya da çorba ya da kaşık maması veriyordum 20.30 gibi. En son 00.00 da da besleyip sabaha kadar uyuyorlardı. Yani toplamda 3 ana öğün 1 ara öğün oluyordu. Her besleme arasına 3 saat koyuyordum. Mesela son 1 aydır öğlen sebze yemeğini vs yemez oldular. Farkettim ki kahvaltıdan sonra geç acıkıyorlar. Bu sefer kahvaltı ile yemek arasını 4 saate çıkarttım. Öyle olunca yine iştahla yediler. Yani bunun kesin bişeyi yok. Deneme yanılma. Ara öğünleri azaltırsan belki daha iştahlı yerler. Senin plsna göre 1-2 saatte 1 sürekli bir şey yiyorlar. İki bebekle sürekli yemek için uğraşmak zor olmuyor mu?