Bu konuda bende sizin gibiydim yalnız değilsiniz 🙂ilk zamanlar lohusa döneminde çünkü çok üzülüyordum emmiyor sütüm az yetemiyorum diye hastanedeki hemşirelerden dolayı da onlar doyuyor iki damla da olsa yeter demişti bizde ilk annelik doyuyor dedim ama sora bebeğim sarılık oldu Işın tedavisi gördük mama meme gittik şimdi ise artış oldu eskiye göre sabrederek sağarak sütümü arttırdım mama sayımı çok aza indirdim şimdi 4 aylık hala mama da veriyorum bazen meme reddi yapıyor o zaman da sağarak veriyorum annelik Sadece emzirmekle olmuyor Sizde içinizi rahat tutun 😊 eğer varsa rızkı Allahtan geliyor anneler de olabildiğince sütünü vermeye çalışıyor yetmiyorsa da kötü bişi değil mama takviyesi yapmakta 😊 sağlıkla ve sevgiyle büyüsünler önemli olan bunlar