Gizemeren o kadar yorma kendini. Direk de bebeğim rahatsız enfeksiyonlu şuanda. Dokunmak öpmek yasak. Bu bir süreç de. En azından önümüzdeki 1 ayı kurtarırsın. Böyle böyle büyütücez. Şaka yapmıyorum ben bu öpmeler dokunmalar yüzünden çocuğum enfeksiyonlu deri hastalığına yakalandı. Yüzü gözü tanınmaz hale geldi acayip yara çıktı. 1 hafta hastanede yattık ve 21 gün boyunca damardan ve ağızdan antibiyotik aldı. Neler çektim bi ben bir Allah bilir. 😔 çocuğumun çektiği günleri asla unutamıyorum ve bu yüzden o kadar hırçınlaştımki. Kimsenin öpmesine dokunmasına müsade etmiyorum. 2 ay geçti üzerinden ama halen diyorum enfeksiyon rahatsızlığı geçirdi bi süre yasak atlatamadı hala diyorum. Deri hastalıkları zaten uzun süren bir illet. Allah düşmanıma bile yaşatmasın. Ben yaşarken öldüm resmen. Bırak insanlar görmemişin çocuğu olsun desin. Bırak insanlar seni pimpirikli sevdirmeyen anne olarak bilsin. Sen koru hep evladını. Ortalıkta pis pis hastalıklar cirit atıyor. Yazık günah bu minicik bedenlere