Gizemeren bu elleme meraklısı tipler her yerde 🤷benim kızımın avmde birisi yanagini makas alir gibi sevdi. Dur napıyorsun demeye kalmadan dokunmustu bir kere yüzüne. Yarim saat icinde o taraftaki gözü şişti ve kapandı kızımın. Biz şok olduk. hemen doktora gittik..mikrop kapmis dedi doktor.olayi anlatinca bizim insanımız böyle ellemese ölür demişti. Bir haftada zor indi şişi yavrumun ozamn. Kim bilir nasil mikrop pisti adamin eli. Sonrasında hep alerjisi var ellemeyin dedim yanaşanlara.. çocuklarımizi korumak cok zor bu insanlardan