Prettywoman91 kesinlikle tavana asilan hamaktan alin az once size resim aticam diye ciktim baska bi hamak postuna denk geldim orayada attim resim. Ben cok memnunum. Yerde olan hamaklardan.vardi bende cok kullanmadim. Tavana asilandan aldim sallayip kaciyorum islerimi hallediyorum ve hemen uyuyor bebegim. Bi sallamayla surekli sallaniyor mutlaka alin derim ben bunun sayesine rahat ettim hep ayagimda sallardim is yapamazdim yemek yapamazdim. 