Prettywoman91 bizde aynı şekilde 3 ay 8 günlüğüz. Bizim bebeğimiz kolik birde. Hamak vs halt getire. Bizde hiç bir şey işe yaramadı. 2 gündür de atak başladı. Gündüz uykusu Max 10-20 dk oluyor. Ama geçecek bu günlerde. Sadece anne kucağını istiyorlar. Çünkü çarenin anne olduğunu biliyorlar. Akşam işim var diye eşime verdim 10dk . Kıyameti kopardı.bben aldım anında sustu. Tamamen anne kokusunu ve sıcaklığını arıyorlar. Bende tek bakıyorum evde. Zor oluyor bazı şeyleri koştur koştur yapıyorum ama kucağıma alınca susuyor ve mutlu oluyor ya gerisi önemli değil.