Muhyuf Bilmiyorum ya benim 6 tane yeğenim hepsinin de bebekliklerini çok iyi bilirim hiç böyle bi şeyi şahit olmadım akşam yatırırdık gece sadece 1 kere mama için kalkıp saat en erken 9 da kalkarlardı ben anlamadım baksana sizinki 3 yaşında hala aynı 4 yaşında yeğenim var hemen hemen 2 haftada 1 1 hafta bende kalır ama çocuğa ellemiyim öğlene kadar uyuyo o yüzden benimki garip geliyo bana