Edaokan evet ikiside sezaryan 😁 çok çabuk toparlandim ben çünkü gözümü o kadar korkuttular ki sen naptin çok zor olacak vs diye . Zaten bi çocuk için kalkiyosunuz arada diğerini de eyliyosunuz biraz büyüdüler mi keyfinden yenmiyor birbirleriyle gülüşuyolar o zaman uykusuzlugu unutuyorum 😀 ileride daha da iyiymis bakalım yaşayıp görcez