Edaokan korunamamissinniz😃 neyse üzülmeyin kuzenim 3 ay sonra hamile oldigunu öğrenmişti önce çok korktu çok zor oldu ama ikisi bir arada büyüdü bende birden rahatladım diyor şimdi mesela😃 13 ay var bebelerin arasında keşke bende diom hemen yapsaymisin😔 nasıl korunduzun bı arada ben korkuyorum şuan 2 aylık bir bebe 3 yaş bor bebe 3. Ye valla ama olursa napam opr koklarim😃