Mom544154 orası öyle ama bunyeyle de alakalı bir durum, yengem çok rahat büyüttü çocuğunu çokta hijyenik değildi çocuğu 2 yaşında ve sürekli hastalanıyor acillik çok oldu, kusması, ishali kandaki enfeksiyonu hiç bitmiyor bu açıdan hijenik ortamda çocuk büyütmek başka, çocuğun mikroplarla tanışması başka, evim çok temizdir, aynı zamanda yediği içtiği her şeyin hijyenine çok dikkat ederim bu koşullarda çocuğun hasta olacağını düşünmüyorum, evet mikroba da ihtiyaç var ama bu evdeki mikrop değil. Yaz boyu çocuğum koydedyi sürekli toprakla çamurla iç iceydi zaten alması gereken mikrobu da o şekilde alıyor zaten. Bu konu en çok bizim gibi olanları yoruyor ne yaizk ki