Deletedmom_72 inşaallah canım bende diyorum bir gün bunlar geçecek, ozellkle taşındık tasinali herkes bana dargın çünkü ben onlara gitmiyorum onları davet etmiyorum, çünkü benim takintilarim ve önce psikolojik olarak beynim yoruluyor sonra bedenim yoruluyor beni ailem bile anlamıyor ki, şuna ayıp oldu buna ayıp oldu diyorlar, sürekli ard arda misafir gelse kafayı yerim çünkü her gün ev temizleme gerekir, her şeyi yıkamam gerekir dezenfejt etmem gerekir bu da beni mahvediyor işte kas hastalgim var zaten , ama başta birbirimiz anlammaiz en büyük desteğim💜