Umutunannesi_65 kardeşim öncelikle panik olma. Bak ben yaşadım sen yaşama diye diyorum. O zaman üstünü çıkart bi şimdilik. Bi takip et düşmezse altını da çıkart. Koltuk altından bakıyosan 38 olunca tamamen soy. İç zıbını atleti ne ise o kalsın. Dua edicem sana çıkmasın da yeter ki. Evin sıcak olsa 37.5 tan sonra soy derdim ama evin serinse dikkatli gitmekte fayda var. Biz calpolü verdikten sonra düşmemişti ben çok korkmuştum. 2-3 saat sonra etki etmişti bazı bebeklerde olabiliyomuş bünyeyle alakalı korkma düşürecektir. Ha yine düşürmezse 4-6 saatte bi 2.5 ml yani bi çay kaşığı verebilirsin demişti doktorumuz. Korkma kardeşim geçiyo inan.