Umutunannesi_65 ya biz 2. Ay aşısından sonra aşırı soyduk çocuğu. Çırılçıplak yaptık. Su kompresi vs. Üşütmüşüz çocuğu 15 gün ateşi düşmedi ateşlendi biz soyduk biz soyduk o ateşlendi. Hiç de gerizekalı değilizdir aslında ikimiz de okumuş etmiş araştırmacı insanlarız. Hala kızıyorum kendime. Sonra dedik ya biraz çıkarmayalım 38 i geçene kadar. Bebeğim toparladı. Siz de aynı hataya düşmeyin diye yazıyorum. İlk ateşiydi panikten ne yapacağımı bilemedim. 15 gün saatte bi ateş baktık. Çok sancılıydı. Ateşi düştüğünde giydirin çocuğu aman bizim salaklığımıza düşmeyin. Ama aman çok giydirmeyin. Zıbını altı tamam ince bir battaniye