Ben de aynı süreçleri yaşadım, açlıktan uyumuyormuş, ağlıyordu hep, karnı tam doyduğunda mışıl mışıl uyumaya başlamıştı, ne kadar huzurlu bir bebek olduğunu karnı tam doyunca anlamıştım öncesinde napacagimi bilemeyip ağladığım zamanlarla geçirdim günlerimi. O yüzden fazla fazla yesin, fazla yediğini kussun, siz de ne kadar ölçüde mama hazırlayacağınızı böylece keşfetmiş olursunuz.