minikkoalammmm zeytin yağı içirebilirsiniz günde bir defa yarım çay kaşığı kadar
Gaz damlası kullanın hemen etki etmiyor bir 10 15 güne anca etkisini göateriyor BİOGAİA gaz damlası en iyisi ama biraz pahalı bütçen yetmiyorsa ZİNCO damla da iyi
Biz şuan 4 buçuk aylık olduk bir ara kaka ve gaz sorunu vardı acile gitmiştim lavman yapıldı işe yaradı sorun çözüldü bebeğim çok rahatladı sizde deneyebilirsiniz lavmanı