BenimMasalim Sağlık ocağından monovit veriyorlar bildiğim kadarıyla, kabız yapıyor diye ben bile hamileliğimde kullanmamıştım bebişe hiç kullandıramazdım. Doktorun tavsiyesiyle deca tabs başladık herhangi bir değişiklik olmadı rutinimizde.
Ohaezgi Nurr-dln burda okuduklarım demir ilacı için sağlık ocağının verdiği kabız yapıyormuş ama bizde yapmadı bende onu kullandım
Eda2808 Nurr-dln Bn onu çok zararlı olduğu için hiç kullanmadım kendim ücretli alıyrm onu kullanıyrm onun içerisinde çok fazla paraben var çocuklarda sevmiyor tadı kötü
Kimkibu Nurr-dln biZede verirken yavas yavas coğaltın demişlerdi biz kullanmadık ama mesela kac damlaydı hatırlamıyorum ilk gün bir damla 2. Gün 2 damla öyle öyle vermen gereken damla sayısına gelene kadar arttır karın agrısı yapar diye sonra benim kızım içmediği içim doktor önerisiyle başka aldık
escmrk Mervecoban45 kan değerlerine bakılmadan verildi o yüzden şu an vermek istemiyorum. Ağır geliyo
Nurr-dln Yaggmurr vegaferon verdi sağlık ocağı .ben damlalikla zor verdim başta yutamadi . Çay kasigina gerektiği kadar damlatıp verdim .Damla olarak verilen ilaçları çay kaşığıyla veriyorum kolay oluyor
escmrk Mervecoban45 dün doktora sordum 1 ay daha vermicem sonra eczaneden başka bi şey alcam. Kefir iç sen dedi, probiyotik bebeğe iyi gelirmiş