Kızlar sağlık ocağının verdiği demir ilacıni kullaniyorum. Kullanmaya başladıktan sonra kaka rutinimiz değişti bir gün yapiyor birgün yapmıyor du normalimiz buydu . Şimdi ise günde 4 5 kere hatta bazen beslenmeden sonra pespese 3 kez yaptığıda oluyor . Benim gibi bunu yaşayan var mı . Endiselenmeli miyim doktora gitmeli miyim bunun için bilmiyorum