cemre_-34 bnmde kızım aynı anlattgn gibi sanırım prametüre oldukları için yapamıyorlar bnde burda çok doktor gezdm farklı hastalıklar söylendi filan perişan oldm aglamaktan ama snra düzelmeye başladı ve sanırım yedklerm ile alakalı kabız yapan şeyleri sık yedgmde yapamıyor mamayı filanda kestik sadece anne sütü ile besleniyor her sbahta bir çay kaşıgı zeytnyagı içiriyorm doktorum söyledi sende danış onu dene istersen cnm