gmzlgzl 3 ay 11 günlük oğlum ilk kucağıma aldığımda başladık konuşmaya saatlerce konuş dinler bazen çok iyi bazen mızmız sebepsiz ağlamaları oluyor bazen sinirleniyorum sonra sinirlendiğim için üzülüp ağlıyorum 2 gün iyise 5 gün ağlamakla geçiyor büyüsün diye bakıyorum bu sefer ne çabuk büyüyorsun diye ağlıyorum tam bi kaos içindeyim en son canı sağolsun diyorum 😑