Asuyar benim de bildiğim ilk reddetme oluimaması açısından meyve ile başlamak ben 5 buçuk aylık meyvelerle başladım ve oğlum da gayet güzel tüm ürünleri tüketiyor zaten asla doyana kadar ek gıda vermiyorum az veriyorum sütü bol bol alsın diye doktorum da zaten öyle söyledi oğlumun gelişimi gayet güzel olduğu içşn 8inci aya kadar az az verirsin dedi bende öyle yapıyorum. Yani kısacası bebekten bebeğe değişiyor bazıları sebzeden de başlasa bazı yiyecekleri reddediyor bazıları meyveden başlıyor ama he rşeyi yiyor