Kaderlmc hiç biberon vermedim denecek kadar az verdim biberon arada bazen mecbur kalınca biyere falan gidince biberonla su veriyorum onu bile çekmeyi bilmiyo. Ve kızım beni biberon, formül mama yüzünden bıraktı 3 hafta emdi bidahada emmedi. Peki siz neden bu kadar sorguya çekiyosunuz beni.??? Bebeğimin annesi olan benim ve her anne gibi bebeğim için en doğru olanı ben bilirim hanımefendi ve bugün sağlık ocağında hemşireye de söyledim sütüm yetmediği için kaşık maması veriyorum dedim su veriyomusun dedi mamayı yedirdikten sonra 2-3 çay kaşığı kadar veriyorum dedim daha çok ver 2-3 çay kaşığı az gelir çünkü kaşık maması kabız yapar dedi tamam abla dedim