senamiray Biz daha 40 ında mantar olduk pişikte yanında
watermelonlove doktora sorun biz bilemeyiz doktor söyler en doğrusunu
Deletedmom54544 altı açıkken hem hava aliyo bekletiyorum ben cnm hemde nemi gdiyo saol
Kaderci tâbi ki öyle iyi gelir