ugursuzsafiye watermelonlove evet bebegim 1 yas 3 aylik cevremdeki buyukler bezi biraktirmaya basla diyolar cidden acinca kaciyor bez istemiyor😔
watermelonlove ugursuzsafiye Sen o büyüklere bakma bebeğin hazır mı o önemli 2-3 yaş arası genelde tuvalet eğitimi oluyor senin ve bebeğin önemli psikolojik travma olmadan bıraktırma önemli
Eczmery watermelonlove ben hep kuruluyorum mutlaka mantar olmasın diye. Kendimize bile taharet alırken kuru tutmaya dikkat etmeliyiz. Bebeğin altını temizlerken temiz içerikli bir ıslak mendil kullanıyorum. Kurutmak İçin de önceden kuruttuğum ıslak mendili ya da bebek temizleme pamuğunu kullanıyorum. Bence altını nemli bırakmamak önemli.
Deletedmom54544 Nrrbrkt Ebrugoktug08 Nurozcn fresh_mom RainOverMe ugursuzsafiye Belis-mom cileklisakiz Oldugugibibiri susiron Kaderci Uzayiko BalkizimBaloglum2 Eczmery Rainyellow ben her altını değiştirmede mutlaka kurularım. Alt açma malzemelerinin bulunduğu bir sepeti tuvalet kağıdı olur hep içinde. Elimin altında çok pratik oluyor. Tuvalet kadığı daha kullanışlı tek kullanımlık oluyor bir de tavsiye ederim 👍
Rainyellow watermelonlove doğduğundan beri kurutuyorum şuan 10 aylık bir kaç tane mendil ayırdım popo bezi diye her ıslak mendille silişimde onunla kuruluyorum hiç pişik olmadı
Deletedmom54544 watermelonlove ben özellikle yazın her kaka yaptığında ıslak mendille kabasını alıp. Lavaboya götürüp poposunu yıkardım. Sonra da kurulayıp bezlerdim. Daha pratik oluyor
tubanese watermelonlove doğduğu günden beri pamuk kullanıyorum kaka olduğunda yıkıyorum lavaboda kurulama işleminde tuvalet kağıdının bir parçasını silme yöntemi değil bastırma şeklinde kuruluyorum
Deletedmom54544 watermelonlove ben her altını değiştirmede mutlaka kurularım. Alt açma malzemelerinin bulunduğu bir sepeti tuvalet kağıdı olur hep içinde. Elimin altında çok pratik oluyor. Tuvalet kadığı daha kullanışlı tek kullanımlık oluyor bir de tavsiye ederim 👍
Deletedmom54544 watermelonlove tuvalet kağıdı ıslaklığı nemi havludan çok daha iyi emiyor hem pratik hem hijyenik
haleasel Ben doğduğundan beri kuruluyorum 5aylığız. 2 tane ağız mendilimiz var sadece popo icin kullanıyorum banyodan banyoya yıkayp yedeğiyle değiştiriyorum yada cok kirlendiyse diğerini kullanıyorum hic pisik sorunu yasamiyoruz cok sükür
RainOverMe Deletedmom54544 o şekilde ben de yaptım bazı zamanlar, ama kimi anne tuvalet kagıdında beyazlatıcı kullanıldıgı ıcın tercıh etmeyebılıyor🤗 teşekkürler, sağlıkla🥰🌺🙏🏻
Banu- watermelonlove Marketlerde pamuk var bence bitmeden alın kurulama şart nemli dahi kalsa mantar olur
_mormenekse watermelonlove Merhaba; doğduğu gunden beri slepy natural ultra hassas yenidogan kullaniyorum bambu saf su birde bi icerik daha var temiz icerik ve öyle ıslak ıslak bi mendil de degil ama temizliyor da hiç kurulamadim genelde her alt acmada sildikten sonra hemen kapatmiyorum bezini zaten kızımda bayılıyor alti öyle açık kalsın 🤗 simdi 4.5 ayligiz hala da kullaniyorum bir sorun yaşamadım pişik içinde mustela krem öneririm ben pisik olmasa bile kakasını cok yaptığı zamanlarda ince tabaka uygularim pisigi olusmadan önlemede baya yardimci oluyor 🙏
egelsenkonuss watermelonlove çişini siliyorum bazen yıkıyorum yikasam pamukla kurutuyorum silsem açık bırakıyorum biraz kuruyor kakayi direkt yıkıyorum kurutuyorum ve her alt açma sonrası pişik önleyici Krem sürüyorum
Lavde12 watermelonlove ıslak mendilin katkısız ve doğal sade su olması gerekiyor bence. Ben sleepy bio natural ıslak mendil kullanıyorum sildikten sonra da bikac saniye sohbet ediyorum bebişle kuruyo hemen zaten. Bazı Bebek ıslak mendilleri katkili malesef ona dikkat edebilirsiniz.