Ceren1453 bu zamana kadar geceleri sadece beslenmek için kalkan bir bebekti şimdi ağlayarak uyanıyor uyku saati gecikiyor gündüzleri de öyle kısa süreli uykular yapıyor asla kendisi durmuyor kucak istiyor, ana kucağına koyduğumda kendisi oyalanırdı hepsi gitti 3. Aya girince. Ikınarak uyanması da var gaz mı acaba dedik gaz damlalarını verdik ama yine aynı. İki gündür de emerken sorun yaşıyoruz emmek istemiyor göğsüm taş gibi kalıyor 4 saati geçiyor bazen emmediği süre. Sınav gibi bi süreç 🤦🏻♀️ Doktoruna soruyorum bu ay normal diyor