Hanımlar lütfen bilenler yardım etsin, ben kafayı şimdiden yemek üzereyim cünkü..
3 ay 17günlük bebeğim var 3 gündür geceleri ısrarla uyumuyor ve uyuduğunda ıkınarak ağlayarak 1 saat bile sürmeden sürekli kalkıyor o kadar yoruldum ki 3 günde. Anlatamam. Sizce 4. Ay atağı mıdır? Yoksa 4. Ay dolunca mı olacak lütfen bilen yardım etsin
daha neler bekliyor me gibi sizlerde değişiklikler oldu