honeyybee_ benim bebeğim 4 ay 23 günlük 4. Ay atağını ben hissetmedim açıkcası en uzun süren ataklardan birisiymiş ama benimki zaten 12 lerde 1 lerde uyuyor gece. Hele dün gece 10 buçukta emerek uyudu ama nasıl uyumak meme cok cok emiyor çektiğim an hemen uyanmaya başlıyor meme arıyor 12 buçukta artık dayanamadım uyanırsan uyan dedim bıraktım uyandı 3 e kadar uyumadı. Banyo yaptırdım artık uykusuzluktan delircektim nerdeyse. Sonrasında uyudu 4 saatcik. Vallahi düzene girmesse uyku eğitimiyle sokcam düzene çünkü ben ne yemek yiyebiliyorum ne çay içebiliyorum ne ev işi yapabiliyorum