honeyybee_ geçen hafta gece beslenmesini keseyim dedim ben. Bazı uyanmalarında tepindi bazılarında normaldi. Su verebildiğim için su verdim. Kucağımda pışpışla uyutıyorum ya da pilates topunda zıplayarak. Yine aynı yöntemlerle uykuya döndürmeye çalıştım hep. Ama 2 gündür gece verdim pes ettim. Yine ağladı gece saat başı. Aaa ozman komple bitiriyorum dedim:)