spaceship bebeğimi genelde pek bırakmam ama bazen dısarda işim oluyora annem geliyor sütümü de bırakıyorum Emerek uyuyan bi bebek. Sütü içtiği halde asla uyutamıyor annem. Ve ya dışarda emzirip çıkıyorum ama uyku saati gelince tok olsa bile uyumuyor o kadar bnim için kolaylığı. Bide yeni alıştı gece acıktığı için değil keyfi için uyandığnda veriyorum iki emip atıyor uyuyor. Yoksa sürekli emzik vermiyorum. Öyle yani