Uzaybaby AAselinAnnesii benimki 2 buçuk aylık bende pekmezle denedim olmadı😂😂😂 sütüde yalayıp emziği tükürür kesin
cankuzularim AAselinAnnesii simdi sevinirken bide qllahim bu emzigi nasil unutacak derdiniz başlayacak 1 yıl sürmeden zaten 4 bucuk aylik olmus keşke tutmasaydi 1 yasinda sonra edilmesi onermiyorlwr bırakırken çok zorlayanlar var konuşmasını cene yapısını etkiliyor ilerde
AAselinAnnesii cankuzularim biliyorum ama zaten çok düşkün bir bebek değil kontrollü veriyorum uyuyacağı zaman veriyorum uyuduktan sonra alıyorum ve uyanıkken vermiyorum. Emerek uyuduğu için zor oluyordu o yüzden alıştırmak istedm
Esto24 Tinymom evet oğlum 6 aylık ve uyurken emzik tutuyor 4 gündür dalan sadece uyuyacağında alıyor şaşkınım
Esto24 Valla bilmiyorum ki uykusu vardı emzirip uyutmak istemiyordum yatağa götürdüm ağzına verdim emziğe vurdum pıt pıt tutsun diye tuttu müzik açtım uyudu şuan o şekilde yapıyorum gün içinde emzik vermiyorum sadece uyurken
Tinymom Esto24 bende bugün uyku eğitimine başladım ağladı meme içinde bende emzik verdim biraz emdi sonra çiğnedi ama emzikle sakinleşti diyebilirim