Eslemsura 750 tl tuttu 5 ay falan oldu daha sene tamamlanmadı. Sulandırılmış çamaşır suyu ile siliyorum sprey şişesinde. Temizliğini böyle yapıyorum ama gerek yok sadece nemli bez bile yetiyor temizlenmesine. Çok pratik temizlenmesi. Tavsiye ederim kesinlikle. Ama iç kısımları kaplamadım ben o görüntü beni rahatsız etmiyor