tubabalcihasan büyük kızım 5 yaşında ondada evolvia kullandım 1 yaşında bütün tahlilleri yapıldı demir b12 kan herşey bakıldı hiç bir eksiklik çıkmadı bn bunu mamadan olduğunu düşünüyorum şimdi diğer kızımada kullanıyorum ama neden bilmiyorum 2 numarası çok pahalı o yüzden değiştiricem yoksa içeriği iyi diye düşünüyorum ama siz ne gördünüz acaba içeriğinde