sahrakytpe Vala hiç yalnız değilsiniz anneler bende aynı o durumdayım 4 aylık olucaz 4 gün sonra ama gram düzelme yok. Yatmaya alerjisi var resmen sanki. Aile hekimi de öyle demişti ilk 4 ay çekersin diye ama sanmıyorum düzelir artık tükendim psikoloji falan hiç bişey kalmadı sütüm bile kesilecek artık bu stres üzüntüye. Uyutmak tam bi işkence . Bi aydır meme reddi var emzirmek tam bi işkence bilmiyorum nasıl olacak