sahrakytpe
Merhaba
3 ay 6 günlük bebeğim. 2. ayını neredeyse hep öyle geçirdik. Gece uykuları iyi ama gündüz 10 dk, maksimum 40 dk uyuyordu. Akşama kadar sadece uyutmakla uğraşıyordum. Şu anda da tam düzelmedi ama daha iyi.
Uyku uzmanlarının tavsiyelerini okuyup şöyle yaptım: uyandığında mutlaka hiç başka bir şey yaptırtmadan tekrar uyuttum. Uyumuyorsa bile 30-40 dk uyutmaya çalışarak geçirdim sonra odaya götürdüm. Böyle böyle önce 40 dk ya çıktı. Bu günlerde uyku döngüleri oluşuyor ve bu döngü 40 dk yaklaşık. İkinci uyku döngüsüne kendisi geçemiyor. Zamanla öğrenecek 🙂
Şimdi de 40. dk da saat kurulmuş gibi uyanıyor. Onun için saate bakıp 35. dk da yanına gidiyorum. Biraz kımıldanınca hemen hafifçe beşiğini sallıyorum. Uzmanlar destekli de olsa mutlaka uykuya döndürün diyor. Çok şükür son günlerde 2 saate kadar uyuduğu oluyor. Bir kaç hafta sürekli uyutmakla geçecek ama deneyin.