AhmedFurkanmom hamilelikte ve doğum sonrasında çok çektim sonra bir gün diz kapaklarım kitlendi ayağa kalkamadım o gün hemen doktora gittim ve diz kapaklarımdaki kıkırdakta erime olduğunu öğrendim tam 13 ay oldu doğum yapalı hamile kaldığım kiloma geri döndüm çok rahatladım sadece çok yol yürüsem ve aşırı ayakta kalırsam diz ağrısı çekiyorum şu anda he birde bu zamana kadar doktor tavsiyesi üzerine magnezyum kullandım bende ağrılar konusunda çok işeyaradı