AhmedFurkanmom Merhaba arkadaslar. 2 aylk bebeğim var ve son 10 gundur bacaklarımda bi halsizlik yaşıyorum diz kapaklarımda agrılar var bunu yaşayan arkadaslar oldu mu
Ebruasel AhmedFurkanmom bende ayniyim normal tuvalete giremiyorum asla dizlerim ustunde duramiyorum 🤷♀️
Meryemsare AhmedFurkanmom bende 2 Aydır çok kötüyüm namazda özellikle hiç oturtamıyorum damarlarım çatlamak gibi
AhmedFurkanmom Ben vitamin eksikliğinden oldugunu düşünüyorum en yakın zamanda tahlıl olmamız gerekiyor sanırım. Güneş gormediğimiz için çok fazla bu sıkıntı olabilir diye düşünüyorum şu tırnaklardaki beyaz kısımlar bende suan hiç kalmadı
Sedaahmet AhmedFurkanmom benimde dogum yapalı 2.5 ay oldu. Yaklaşık 1 haftadir felan dizlerimde hafif sızı var. Öyle cok rahatsiz etmiyor ama diz çöküp kalkarken özellikle hemen kalkamiyorum. Bide çıt çıt sesler geliyor bazen diz kapagimdan. Vitamin ilacim var ama 1 aydir doğru düzgün icmiyorum acaba ondan mı ağriyor bilemiyorum 🤷♀️
AhmedFurkanmom Sedaahmet aynı benimki gibi kalkarken namaz kılarken agrı yapıyor ve sanki güçsüz gibi hissediyorum sanki bacaklar benim değil
Deletedmom381 AhmedFurkanmom ayni sorun bende de var her sabah devit damla (10damla) kullanıyorum kısmen azaldı agrilarim.
MetehanSevda AhmedFurkanmom bende ayni dertten muzdariptim hem kilolarimi veremedim o yuzden agriyor hemde doktora gttm d vitamini verdi ve o kadar rahatladm ki gecti desem yeridir yoksa merdiven bile çıkamıyodum
Dogam41018 AhmedFurkanmom benimde hala ağrıyor 8 ay oldu geçmedi. Ayrıca ayak tabanlarım özellikle sabah uyandığımda çok ağrıyor. Sanırım fazla kiloları taşıyamamaktan oluyormuş 😋
Aysegulisaa54 Deletedmom381 ya benım d vitaminim zaten 25 falandı şimdi 9 düşmüş artık agrılardan dayanamıyorum eb düşük 80 yazıyo anlamadım yani doktorada gidemedim acaba dedim bebek içiyorya benım içmen fazla gelirmi
Deletedmom381 Aysegulisaa54 hayır canim niye fazla gelsin senin depoların boşalmış onları doldurman lazim. Tabiki evvela doktoruna sonuçlarını göster belki iğne kullanman gerekebilir. Ben kullanıyorum fakat sadece bilgi amaçlı yazdım.
AhmedFurkanmom Aysegulisaa54 evet d vitamini değil mi mesele cunku bi süre gunesten mahrum kalıyoruz aslında dogumdan sonra doktorların hemen vermesi daha uygun olurdu yani değil mi
Cagansngul Cagansngul benımkını ona baglamıslardı suan 8 aylık olduk gectı şükür degerlerınıze baktırın umarım sıkıntılı bır durum yoktur gecmıs olsun