sedaomur26 Seydameva onun yerine daha farklı şeyler verebilirsiniz kötü yorum yaptığımı düşünmüyorum ancak cayın zarardan başka bir özelliği yok
Seydameva Happyanne123 yapıyorum merak etmeyin konusmayonterh edeceğinize yapmazsınız okur biter ben veriyorum ve bu sizi hiç ilgilendirmez burda ki herkesin aklı var vermek isteyen verir vermek istemeyen vermez Buda sizi alakadar etmez.
Happyanne123 Seydameva insanlara yanlış sacma sapan bilgiler aktaracağınıza sizde kalsın bence sizde vermeyin yazık günah çoçuğa bilgileriniz tavsiyeniz içinizde kalsın muhsllebi yapın bari en kolayı
Seydameva sedaomur26 kötü yorum yaptığınızı bende düşünmüyorum 😊 ana çayın zararlı olduğunuda düşünmüyorum en azından bir iki damlanın
Seydameva Happyanne123 çocuğuma ne vereceğim beni ilgilendirir. Sizinle tartışmaya gerek duymuyorum size vakit harcayamam.
Sezenkumsal92 Ebruasel 4 aylikda basliyan var cnm mecbur basliyan ac mi kalsin yeterki sindirebilecegi seyler ver tamam
Sevilayy_1 Hipp pahalı bi mama canım daha uygun mamaları deneyebilirsin ne kadar ek gıdaya başlasan bile yinede mama vermek zorundasın onun bünyesi şuan süt istiyor
Ebruasel Sevilayy_1 veriyorum zaten sadece iki uc ogun ek gida veriyorum Zaten eger anne sutu almıyor ise doktorlar 4.ayda ek gıda öneriyorlar keske benimde sütüm olsaydida erken diyebilseydim ama yok iste
KaSeAy Ebruasel 4 aylıkken doyacak kadar ek gıda vermemelisinz. Tadımlık yapın bu ay bidaki ay verirsinz hiç olmazsa
KaSeAy Ebruasel Yani karnını ek gıdayla doyurmanz için cok erken. Normalde 6 bitip 7 den gün alınca ek gıdaya baaşlanır mama ile beslenen de 5 i bititrdignde başlar. Ama siz 4 ü bitirmşsinz
Reyhan37 Sinem1051 yogurt mayalayıp verebılırsınız benm kızımda 19 şubat 2019 dogumlu bende ıkı gndr verıorm
Ebruasel Reyhan37 yogurt denedim hic sevmedi canim buyuklerde pekmez şeker kat dediler onu yapmadim yogurdu tek deneyeceğim biraz daha insallah reddetmez